سوالات متداول خرید که شاید براتون پیش اومده باشه:

1 در این مدت ۱ سال یا سه ماه شما میتونین از تمامی امکانات آنتوس همراه با پشتیبانی اختصاصی بهره مند بشین.
در این مدت از آپدیت های جدیدی که به نرم افزار آنتوس اضافه میشه، میتونین استفاده کنین
به کیفیت و کارایی نرم افزار افزوده میشه و در صورت بروز هرگونه مشکلی تیم آنتوس کنار شماست.
چند تا دلیل هست که شما باید نرم افزار رو بصورت مدت دار از آنتوس بگیرین :
۱- امکان ویرایش و به روزرسانی برنامه در همه حال (همیشه میتونین نرم افزارتون رو بروز نگه دارین).
۲- مراقبت دائم و اطمینان از درستی عملکرد فنی نرم افزار شما
۳- همگام شدن با تکنولوژی های جدید و پیشرفت های تکنولوژی (ما در آنتوس، از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده میکنیم تا اپلیکیشن شما کارکرد و کیفیت خوبی رو داشته باشه).
۴- شاید نرم افزار رو برای مدت محدودی لازم دارین و میخواین سریع و به بهترین نحو کارتون راه بیفته.
5- پشتیبانی 24 ساعته بصورت تیکت ، تماس تلفنی و اینترنتی رو در مدت سه ماه یا یکسالی که از آنتوس استفاده میکنید ، در اختیار خواهید داشت.

چون نرم افزار تحت وب هست و اطلاعات شما در سرورها نگهداری میشه، عملا نرم افزار بعد از 30 روز غیر فعال میشه و شما نمیتونید ازش استفاده کنید.
بله. تیم آنتوس قبل از خرید ، یک دمو از نرم افزار در اختیار شما قرار میده که میتونید با خیال راحت نرم افزار رو ببینید و انتخاب کنید.

برای ثبت درخواست دمو اینجا کلیک کنید

مطمعنا این نسخه رو ارائه خواهیم داد.
اما در حال حاضر نسخه IOS در حال توسعه است و فقط نسخه اندرویدی برای کاربران و نسخه ویندوزی برای باشگاه در دسترس خواهد بود.

بله . اما اکنون فقط نسخه ویندوزی برای باشگاه ها در در دسترسه .
نسخه اندرویدی و IOS مخصوص مدیر باشگاه در فازهای بعدیِ توسعه آنتوس ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.