ورود اعضا

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
حساب ندارید؟ ثبت نام
روش های جذب باشگاه بدنسازی

روش هایی برای جذب مشتری برای باشگاه های بدنسازی

نکات مهم در جذب مشتری برای باشگاه

اولین و مهم ترین نکته برای جذب مشتری برای باشگاه بدنسازی و بازاریابی باشگاه ورزشی این است که ابتدا باید هدف خود و پرسونای مشتری اعم از قشری که میخواهید به سمت باشگاه شما جذب شوند و این موارد را روی برگه بیاورید. ( ایده باشگاه ورزشی )

حال که هدف و مشتریان خود را مشخص کردید زمان برنامه ریزی در راستای رسیدن به اهداف و نیل به مشتریان مد نظر است و طبیعی است که بقول معروف همه چیز را همگان دانند.

پس برای ریختن برنامه و اجرایی کردن آن از افرادی مشاوره بگیرید و از فکر بقیه نیز کمک بگیرید و طی پیاده سازی با آنها در ارتباط باشید.

اگر طبق گفته هایی که تا اینجا داشتیم پیش بروید و برنامه دقیقی بریزید، بدون شک پس از مدتی در راستای رسیدن به هدف خود به بخشی از هدف و مشتریان مد نظر خود رسیده اید و باید از بازخورد های کار خود تا این زمان برنامه های قبلی خود را بروز رسانی کنید.

بعنوان مثال اگر جامعه هدف شما پزشکان در نظر گرفته شود؛ طبیعی است که باید خیلی به نظافت اهتمام دهید؛ البته سوء برداشت نشود که قصد بی احترامی به سایر عزیزان داشتیم و تنها برای توضیح بیشتر از این مثال استفاده کردیم.

نکته مهم دیگری که خیلی در جذب مشتریان شما تاثیر دارد، اخلاق شماست بگونه ای که ورزشکار دید دوستانه نسبت به شما داشته باشد نه دید فروشنده ای و اگر اینگونه باشد شهریه خود را خیلی دقیق تر و بدون چانه زدن پرداخت خواهد کرد.

(با مشتریان باشگاه مانند یک مشاور حرفه ای رفتار کنید نه مانند یک فروشنده.)

در طرح هایی که برای پیشرفت باشگاه خود میریزید، حتما از کارهای خلاقانه که سبب جذب مشتری می شود، مثلا استفاده از سیستم اتوماسیون باشگاه بطور کامل استفاده نمایید تا مشتری به این دید برسد که در قبال هزینه ای که از او دریافت می کنید، همان مقدار خدمات به روز ارائه میدهید.

برای دستیابی به چشم انداز باشگاه خود، در راستای آن تبلیغات کنید، از پیج های اینستا گرفته تا تبلیغات های محیطی و بنر و در آن به ویژگی های خاص و منحصر بفرد باشگاه خود اشاره کنید و آنها را برجسته کنید.

سعی کنید آن چیزی را که اعضای باشگاه از آن لذت می برند را فراهم سازید و اجازه دهید که از تجهیزات، بهترین استفاده ممکن را ببرند.
حال مجدد نتایج حاصل را با آنچه که بر روی کاغذ آورده اید مقایسه کنید و برنامه های خود را بروز رسانی کنید.

با آنتوس همراه باشید در www.Antus.ir

جذب مشتری برای باشگاه بدنسازی – روش های جذب مشتری برای باشگاه بدنسازی – بازاریابی باشگاه ورزشی – ایده باشگاه ورزشی