سوالات متداول خرید که شاید براتون پیش اومده باشه:
همان طور که میدونید، نرم افزار آنتوس یک نرم افزار تحت وب هست و تمامی خدمات آنتوس اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار میگیره و علت تحت وب کردن و اینکه اطلاعات روی سرور ذخیره میشه هم اینه که خود مشتریان آنتوس از ما خواستند تا امنیت و حفاظت از اطلاعاتشون رو، نرم افزار آنتوس انجام بده و به همین خاطر با نظر موافق خود باشگاه ها، اطلاعات بر روی سرور ذخیره میشن.
پس هزینه پشتیبانی ذکر شده برای موارد زیر هستن :
- ارائه خدمات آنلاین
- ذخیره اطلاعات مجموعه بر روی سرور
- پشتیبانی 24 ساعته
- ارائه آپشن های جدید متناسب با نیاز های شما
- ارائه بهترین خدمات رضایت بخش به اعضای باشگاه جهت جذب اعضا
- بالا بردن پرستیژ کاری باشگاه شما
علت ارائه یک هفته استفاده رایگان که پس از پرداخت هزینه اولیه نرم افزار و راه اندازی نرم افزار شروع میشه، این است که باشگاه از پاسخ گویی کامل نرم افزار به نیاز های خود مطمئن بشه و با توجه به اینکه تمامی نیاز های مدیریتی برای مدیر در آنتوس تعریف شدن، پس قطعا شما هم مثل سایر مشتریان ما از خدمات آنتوس راضی و خواهان ادامه کار با آنتوس خواهید بود چرا که مدیریت باشگاه با آنتوس خیلی آسان و در عین حال قدرتمند است.
بله. تیم آنتوس قبل از خرید ، یک دمو از نرم افزار در اختیار شما قرار میده که میتونید با
خیال راحت نرم افزار رو ببینید و انتخاب کنید.برای ثبت درخواست دمو اینجا کلیک کنید
خیال راحت نرم افزار رو ببینید و انتخاب کنید.برای ثبت درخواست دمو اینجا کلیک کنید
بله تمامی نسخه ها برای شما کاربر گرامی به شرح زیر در اختیار شما خواهد بود.
نسخه مدیریت : در حال حاضر نسخه ویندوزی و به زودی نسخه اندرویدی و ios
نسخه اعضا : نسخه اندرویدی + نسخه ios
نسخه مدیریت : در حال حاضر نسخه ویندوزی و به زودی نسخه اندرویدی و ios
نسخه اعضا : نسخه اندرویدی + نسخه ios
بله . اما اکنون فقط نسخه ویندوزی برای باشگاه ها در در دسترسه .
نسخه اندرویدی و IOS مخصوص مدیر باشگاه در فازهای بعدیِ توسعه آنتوس ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نسخه اندرویدی و IOS مخصوص مدیر باشگاه در فازهای بعدیِ توسعه آنتوس ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.