ورود اعضا

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
حساب ندارید؟ ثبت نام

نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی و مجموعه ورزشی

اگر هنوز نرم افزار مدنظر خود را برای مدیریت باشگاه بدنسازی و مجموعه ورزشی یا حتی برای مدیریت استخر خود پیدا نکرده اید و بدنبال بهترین هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

هدف از خرید نرم افزار

به روز بودن

آنچه مسلم است این است که زمان کاغذ و مدیریت دفتری به پایان رسیده است و برای به روز بودن و از طرفی دقیق تر بودن نیاز است تا به سمت فناوری روی آوریم و دیگر برای کار های مدیریتی اطلاعات خود را بطور دیجیتالی ثبت و نگهداری نماییم.

بدیهی است که باشگاه های بدنسازی و مجموعه های ورزشی نیز از این امر مستثنا نیستند و برای بالا بردن کیفیت و درآمد خود نیاز دارند تا برای مدیریت خود از یک نرم افزار استفاده نمایند.

مدیریت شهریه اعضا

طبق تحقیقات و بازخورد های که بعد از پیاده سازی نرم افزار آنتوس در باشگاه ها، متوجه شدیم که میزان کنترل بر هزینه های اعضا بکمک آنتوس خیلی راحت شده است و باشگاه ها بکمک آنتوس از سوء استفاده هایی که برخی اعضای باشگاه قبلا انجام می دادند جلوگیری کردند و شهریه ها دقیق در تاریخ مقرر پرداخت می گردید.

مدیریت فروشگاه و بوفه

یکی از دغدغه هایی که باشگاه ها داشتند این بود که اعضا از پرداخت مبالغ خرد خودداری می کردند و اعلام می کردند که بعدا و با حساب بعدی پرداخت خواهند کرد و بطور ناخودآگاه مدیریت نسیه ها از دست خارج می شد و بدین ترتیب بوفه باشگاه و مجموعه ورزشی دچار خسران می گردید.

بدین ترتیب با نصب نرم افزار مدیریت باشگاهی آنتوس مدیریت فروشگاه و بوفه باشگاه و مجموعه ورزشی به شدت آسان گشت و درصد سوددهی بوفه باشگاه به میزان قابل توجهی بالا رفت.

مدیریت ورودی های باشگاه

یکی از مسائلی که برای باشگاه های بزرگ و چند منظوره پیش می آید و مشتریان ما با ما از این مشکلات صحبت کردند کنترل سالن ها و رشته های ورزشی متفاوت بود.

این که مثلا روز های زوج و عصر فقط اعضای دوره TRX که دوره فعال دارند اجازه ورود داشته باشند و از ورود سایر اعضا جلوگیری بعمل آید.

بدین ترتیب با پیاده سازی و رفع این مشکل از باشگاه ها توانستیم فرآیند مدیریت باشگاه را برای آنها آسان گردانیم.

مدیریت مالی باشگاه

قطعا درکنار ارتقای سلامت جامعه هدف اصلی باشگاه ها کسب درآمد و بالا بردن میزان درآمد باشگاه است و در آنتوس این قابلیت را قرار داده ایم تا تمامی فرآیند های مالی خود را ثبت کنید و در زمان دلخواه نیز میتوانید از وضعیت مالی خود در بازه های زمانی دلخواه گزارش تهیه کنید و بر روی نقاط قوت درآمدی خود تمرکز کنید و فصل های پر درآمد باشگاه خود را شناسایی کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

مدیرت پرسنل و مربیان

یکی از الزامات نرم افزار مدیریت باشگاه این امکان این است که مربیان و پرسنل باشگاه خود را بطور کامل مدیریت کنید و حقوق آنها را پرداخت کنید و وضعیت حضوری های آنها را بررسی کنید و تمامی اینها در آنتوس لحاظ شده اند.

اطلاعیه های باشگاه

این روز ها تمامی باشگاه ها اطلاعیه های باشگاه خود را در پیج اینستاگرام و یا کانال های شبکه های مجازی خود منتشر کنند و احتمال دارد تا اعضا متوجه آنها نشوند.

در آنتوس بعنوان یک نرم افزار جامع مدیریت باشگاه، یک نسخه موبایلی برای اعضای باشگاه در نظر گرفته ایم که از طریق آن با باشگاه و مربی خود در ارتباط اند و مشاهده اطلاعیه های باشگاه تنها بخش کوچکی از نسخه موبایلی اعضا ( نسخه اندروید و ios ) می باشد.

پشتیبانی نرم افزاری

بعد از کیفیت و جامعیت آنتوس، مهم ترین قسمت آن پشتیبانی 24 ساعته آن می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکلی میتوانید بلافاصله با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و مشکل شما را رفع خواهیم کرد.

آنچه که همیشه در مدیریت تیم آنتوس بعنوان هدف اصلی تعریف و تاکید شده است این مطلب بوده است که باشگاه ها نرم افزار را خریده اند تا مدیریت باشگاه خود را از طریق آن انجام دهند و در صورت بروز مشکل احتمالی باید در اسرع وقت مشکل رفع شود چرا که وظیفه ما است و کیفیت کار و رضایت شما از درجه اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

درخصوص پشتیبانی ما میتوانید با مشتریان ما در ارتباط باشید و کیفیت پشتیبانی ما را از زبان آنها جویا شوید.

مشاهده امکانات کامل و توضیحات بیشتر نرم افزار در : نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی آنتوس

برای دریافت نرم افزار اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد کنید. همکاران ما با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

صفحه اینستاگرام آنتوس

 

نرم افزار مدیریت استخر – نرم افزار مدیریت استخر

نظر ارسال کنید