ورود اعضا

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
حساب ندارید؟ ثبت نام

هادی چوپان در مقابل ناتان دی آشا در مسابقات بدنسازی ونکوور

هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی توانست ویزای آمریکای شمالی را دریافت کند و در مسابقات ونکوور کانادا شرکت کند.
طبیعی است که نقش هنی رامبد، مربی بنام و معروف ایرانی در اخذ این ویزا بسیار بالاست.

شرکت در رده وزنی آزاد !

نکته جالب این مسابقات اینه که انتظار میرفت هادی در رده وزنی 212 پوندی شرکت کند اما او قصد دارد در رده وزنی آزاد (سنگین) شرکت کند.
میتوان این اقدام او را به رقابت طلبیدن فلکس لوئیس معنا کرد که در حال آماده شدن برای مسابقات مستر المپیای 2020 در رده وزنی آزاد می باشد؛ چندی پیش نیز ، فلکس لوئیس ، در مصاحبه ای برای هادی آرزوی موفقیت کرد اما هادی در جواب او را به رقابت دعوت کرد.

معرفی و بررسی رقبای هادی چوپان در مسابقات ونکوور کانادا

حریف های هادی در این مسابقات را افراد نام آشنایی همچون ناتان دی آشا ، جاش وید، سامسون داوودا و کوینسی وینکلار تشکیل می دهند.
اما حریف اصلی او شخصی است از انگلیس بنام ناتان دی آشا که در مستر المپیای 2018 در پله هشتم قرار گرفته و همین طور به تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی در گرندپریکس بریتانیا شده است.

بررسی رقیب اصلی !

ناتان دآشا از حجم و سایز خوبی برخوردار است اما دارای ضعف هایی است، از جمله :

  • * زیر بغل های کوچک
  • * شکم بلند
  • * عدم تقارن و فرم عضلات چهارسر ران و برتری کامل پای راست نسبت به چپ که با زیرکی تمام این ضعف  خود را در مسابقات می پوشاند.

در مقابل او هادی چوپان از بدن بسیار زیبا و آماده ای تحت مربی گری هنی برخوردار است و امروز هم طبق استوری های هنی، از نمونهغذای شمالی در کانادا صرف کردند.
و در پایان به این نکته اشاره کنیم که مسابقه فردا ساعت 8 صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد و برای مشاهده مسابقه می توانید از طریق پیج های زیر اقدام به تماشای مسابقات کنید:
پیج آرش فتاحی
پیج معرفی شده توسط هادی چوپان

نظر ارسال کنید