ورود اعضا

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
حساب ندارید؟ ثبت نام
بدنسازی بانوان

آموزش حرکات بدنسازی بانوان در خانه

آموزش بدنسازی بانوان در خانه – فیتنس زنان – برنامه بدنسازی بانوان – بدنسازی بانوان در خانه
در این مطلب به معرفی چند حرکت برای ورزش بانوان در خانه میپردازیم.آیا شماهم مانند سایر خانم ها دغدغه داشتن بدنی زیبا و خیلی ویژه در سر دارید ؟ آیا شما هم دوست دارید اندامی پر و متناسب داشته باشید ؟

اگر اینطور است باید بدانید رسیدن به این هدف کار ساده ای نیست و حرکات بدنسازي بانوان را باید بطور صحیح یاد بگیرید و انجام دهید.

ورزشی برای زنان مناسب است که بدن را زیبا و از بیماری ها دور کند. گفتنی است که اغلب بانوان به دلیل حجیم و مردانه شدن بدنشان از بدنسازی ترس دارند اما باید گفت بدن زنان با وزنه زدن نه تنها حجیم نمی شود بلکه خوش فرم و متناسب می شود.

دربدنسازی برای بانوان از وزنه های سبکتر استفاده می شود ؛ به همین دلیل می توانند حرکات را سریعتر انجام داده وخیلی زودتر به هدف خود برسند.در این نوشتار قصد داریم شما را با چند حرکت برای رسیدن به بدنی زیبا آشنا کنیم .برای رسیدن به هدف تان این حرکات را باید منظم تکرار کنید :

1 . حرکت بازگشتی :

اولین حرکتی که در قسمت بدنسازی بانوان در خانه قصد آموزش آن را داریم حرکت بازگشتی است که عضلات درگیر آن بالا تنه و خصوصا سرشانه و سینه و کمی شکم است.

دست ها را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید و به دو دمبل که روی زمین قرار گرفته تکیه کنید.

بدن تان را کاملا صاف و پاها را از هم باز نگه دارید.

دمبل را بدون اینکه باسن تان  حرکت کند به سمت پهلو بکشید.سپس دمبل را روی زمین قرار داده و این کار را با دمبل دیگر تکرار کنید.

بدنسازی بانوان
بدنسازی بانوان

2 . حرکت پرس با دمبل :

این حرکت در بدنسازی بانوان در خانه، عضلات باسن و همین طور سرشانه را درگیر می کند.

ابتدا دو دمبل انتخاب کرده و با دست هایتان نگه دارید. دستهایتان را خم کنید تا دمبل به شانه هایتان تکیه کند.به حالت اسکوات بنشینید طوریکه باسن را به سمت عقب و سینه ها را به سمت عقب بدهید.

حال بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه یا بیشتر باز کنید و همزمان دمبل ها را به بالای سرتان ببریدسپس دمبل ها را پایین آورده تا جایی که به شانه تکیه دهید. این حرکات را تکرار کنید.

بدنسازی بانوان
پرس با دمبل

3 . جامپینگ جک

این حرکت در بدنسازی بانوان همان پروانه است . بدون اینکه فاصله ای بین حرکت فعلی و قبلی ایجاد شود ، حرکت پروانه را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.

این دو حرکت در کل 1 دقیقه طول می کشد و بعنوان یک حرکت در نظر گرفته می شود.

حرکات بدنسازی بانوان
بدنسازی بانوان

4 . شنای یکطرفه

در این حرکت از سری حرکات بدنسازی بانوان (A) در حالت شنا قرار بگیرید. دست هایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید . پاها در حالت کاملا کشیده و جفت باشند.

(B) به سمت راست برگردید طوریکه سینه روی مچ دست راستتان تکیه کند و پای راست تان هم روی پای چپ قرار بگیرد. سپس به حالت شنا برگردید و این حرکت را دوباره به سمت چپ تکرار کنید.

بدنسازی بانوان
حرکات بدنسازی بانوان

یکی از مربیان معروف بدنسازي بانوان در کشور نیز خانم صودابه صبور می باشند.

برای مشاهده آموزش حرکات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

فیتنس بانوان و فیتنس زنان – آموزش حرکات بدنسازي بانوان – فیتنس بانوان – بدنسازي بانوان در خانه –

نظر ارسال کنید